Otrivin vroeg ons: hoe maken we van verstopte neuzen een helder verhaal?
Een verstopte neus klinkt onschuldig, maar iedereen weet hoe vervelend het is als je niet kunt ademen, denken of praten zonder snotpauzes. Gelukkig is er nu Otrivin fijne nevel-spray: een neusspray die binnen twee minuten je neus opent en tot 12 uur lang zorgt voor verlichting – comfortabel en met één druk op de knop. Otrivin wilde dat verhaal fris, scherp en met een knipoog brengen. En daarvoor ben je bij De Speld aan het juiste adres.
Iedereen kent de frustratie van snotterende collega’s: die ene die non-stop zijn neus ophaalt of het kantoor omtovert tot een tissue veld. In die herkenning zagen wij een kans. We ontwikkelden een satirisch concept rondom typische herfstkwaaltjes en koppelden die aan het verlossende gevoel van de nieuwe Otrivin fijne nevel-spray. Na enkele creatieve uitdagingen onderweg werd de campagne in overleg met Otrivin gelanceerd.
Maar hoe bereiken wij telkens de juiste doelgroep? We laten mensen lachen door in te spelen op actualiteit, herkenbare situaties en gevoelige onderwerpen zo raakt onze satire echt. Dat lukt door dagelijks contact met de doelgroep, goed onderzoek en jarenlange ervaring in wat werkt. Satire trekt niet alleen aandacht, maar blijft hangen. En dat zorgt voor impact. Lezen we gedachten? Nee. Maar met creativiteit en de juiste toon raken we telkens de juiste snaar.
Wil jij een samenwerking met impact, waarbij wij jouw merk in de schijnwerpers zetten door middel van satire en creativiteit? Neem contact met ons op en ontdek hoe een samenwerking met De Speld jouw merk op een unieke manier kan helpen om je doelen te bereiken.