MTV schakelt De Speld in om het drama van het nieuwe Ex on the Beach seizoen naar hoger niveau te tillen
MTV zocht een campagne die opviel door originaliteit en humor, en die de doelgroep actief betrekt bij de start van het nieuwe seizoen. MTV nam De Speld mee naar het strand vol exen, om het drama van Ex on the Beach op humoristische wijze te versterken.
Dus gingen wij aan de slag met een absurd feitenonderzoek, gebaseerd op uitspraken uit de aflevering van “zeemeermin” tot “pijpkoningin van Colombia” en “lege zak is goed slapen”. In de herkenbare stijl van De Speld: scherp, droog en met een effect dat langer blijft hangen dan een strandvuur.
De samenwerking met MTV bewees het opnieuw: satire werkt. Met in totaal 1.341.598 views en een bereik van 914.658 laat De Speld zien hoe je met humor en scherpte een merk relevant en deelbaar maakt.
Wil je een samenwerking met impact, waarbij wij jouw merk of nieuwe lancering
in de schijnwerpers zetten door middel van satire en creativiteit? Neem contact met ons op en ontdek hoe een samenwerking met De Speld jouw merk op een unieke manier kan helpen om je doelen te bereiken.