Goeie match! De boodschappen van Lidl en het organisch bereik van De Speld

Wat vorig jaar startte als een pilot ontwikkelde zich verder in een langdurige samenwerking. Ondertussen hebben we al veel mooi werk voor Lidl gemaakt. Speld-humor met als doel om de brood, groente en Paas campagnes onder de aandacht van ons publiek te brengen. Mooi om te zien dat Lidls boodschappen goed landen bij onze lezers. Bekijk hier een selectie van onze posts en reacties.

Waarom werkt het?
Magie? Misschien. Maar vooral omdat De Speld sterk is in scherpe, herkenbare satire. Iedereen ziet zichzelf in de posts. We laten mensen lachen en zichzelf herkennen. Dat is de sleutel tot impact. De Speld weet als geen ander hoe je humor en storytelling combineert tot content die mensen echt raakt. Authentiek, organisch en onmiskenbaar. 

Wil je een samenwerking met impact, waarbij wij jouw merk in de schijnwerpers zetten door middel van satire en creativiteit? Neem contact met ons op en ontdek hoe een samenwerking met De Speld jouw merk op een unieke manier kan helpen om je doelen te bereiken. 

Vorige
Vorige

Hoe Ubisoft De Speld meenam naar het oude Japan

Volgende
Volgende

Hoe Salmari en De Speld de nacht donkerder maakten