The Wheel of Time

Prime Video

Wintertijd en lockdown betekent binge watchen vanuit je luie stoel. Prime Video speelt hierop in met de nieuwe fantasy serie The Wheel of Time.

Om The Wheel of Time onder de aandacht te krijgen bij jongvolwassenen zette Prime Video ons netwerk in. We ontwikkelden een branded content campagne voor De Speld, De Pin en Kakhiel. 3 titels die dagelijks met humor het internet domineren. De titels zorgen samen voor een enorm bereik en hoog engagement. Elk met hun eigen tone of voice en doelgroep. De Speld met de betrouwbaarste satire, De Pin met haarscherp nieuws door vrouwen en Kakhiel met zijn herkenbare en superdroge humor. 

We gebruikten beelden uit de serie, schreven hier per titel passende humoristische copy bij, en zo werd The Wheel of Time ook onderdeel van het internet. 

‘’De communicatie was snel, er was flexibiliteit, en de kwaliteit van de content was precies naar verwachting van de klant. Fijn dat jullie ook zo georganiseerd de resultaten met ons deelde, makes life a lot easier!’’ - Marit Tiesema, The Icon Hub

Vorige
Vorige

ASN Bank zet het Europese netwerk van De Speld in

Volgende
Volgende

Kerstkaart Generator