De Definitieve Bedrijfsvideo

Calco traineeships

Calco biedt als IT-opleider traineeships aan voor mensen die willen overstappen naar IT of finance. In de wereld van traineeships is Calco heel bekend. Calco wil echt top-of-mind blijven en als marktleider worden gezien. Calco briefte ons daarom met de vraag of wij, met onze originele vorm van humor en content, een video konden maken die écht zou opvallen bij de doelgroep.

De Definitieve Bedrijfsvideo

Calco streeft naar brand awareness op de markt van traineeships, talentwerving en IT. De Speld is grappig en herkenbaar. Samen ontwikkelden we de parodie ‘De Definitieve Bedrijfsvideo’. De Definitieve Bedrijfsvideo bereikt de jonge doelgroep van De Speld, precies de groep die Calco wil bereiken. De parodie als branded video op De Speld was de ideale manier om de brand awareness van Calco te versterken. Doordat de video humor en zelfspot bevat straalt het goed af op Calco. Ook werd de vrij serieuze boodschap van ‘refresh your career’ op een humoristische manier gepresenteerd bij de jonge doelgroep die bleef hangen.

Resultaten

De Definitieve Bedrijfsvideo haalde 850k views met een engagement van bijna 7k.

Aster Olthof (Contentmanager Calco): “Alleen de aanloop naar ‘De Definitieve Bedrijfsvideo’ was al feest. Inspirerende brainstorms, veel vrolijke telefoongesprekken bij het raam, een bevlogen videovoorstel en enorm veel samenwerken. Work hard, play hard. We kunnen het niet beter omschrijven.”


Vorige
Vorige

Breeze

Volgende
Volgende

Grolsch: Ondersteboven