Gamma op De Speld & De Speld Sport

GAMMA en De Klusbit

GAMMA speelde met een nieuwe campagne in op de trend van vitaliteit, fitbits en stappentellers. Hiermee creëerden ze een fictieve launch van de Klusbit. Een horloge om je beweging te monitoren wanneer je klusjes doet in of rondom het huis. Want als #1 bouwmarkt weet GAMMA als geen ander dat klussen ook een vorm van bewegen is. 

De Speld Sport

GAMMA haakt in deze campagne natuurlijk in op sporten en bewegen. Hiervoor konden ze mooi De Speld Sport inzetten om een artikel omtrent deze campagne te schrijven. En zo kwamen we met Man timmert 12 keer dezelfde kast in en uit elkaar om aan dagelijkse beweging te komen. Een leuk artikel dat sport- en klusgerelateerd is.

De Speld 

Ook werd een artikel ingezet op De Speld. De kop Steeds meer mensen kiezen voor een personal kluscoach viel goed in de smaak bij het Speld-publiek. Het herkenbare domein zorgde voor veel reacties op de socials.

Resultaten

De campagne van GAMMA op De Speld & De Speld Sport leverde een bereik van 385k en een engagement van 15k op. Met een hoop leuke reacties. Een mooi resultaat!

Volgende
Volgende

Breeze