beerwulf.com - De Biertest

.....bereik 1 Miljoen | engagement 30.000 | unieke pageviews 50.000

 
 

Achtergrond
Beerwulf is de grootste webshop voor speciaalbier met focus op kwaliteit en variatie. Je vindt er meer dan 1.000 verschillende bieren van meer dan 200 brouwers uit meer dan 20 landen. De bieren worden thuisbezorgd en heeft dezelfde prijs als in de winkel.

Doelstelling
Alle lezers van De Speld laten weten dat Beerwulf.com dé webshop is voor speciaalbier met het grootste en meest speciale assortiment.

Speld-concept
In de campagneperiode was er een branded room van Beerwulf op speld.nl waar de activatie, artikelen en banners bij elkaar kwamen. Zo werd speciaalbier op De Speld geclaimd en de lezers getriggerd het assortiment op Beerwulf.com te ontdekken.

Resultaten
De campagne behaalde een social bereik op Facebook en Instagram van 1 miljoen en een social engagement van 30.360 op deze platformen. Daarnaast behaalde de campagne 50.000 unieke pageviews op Speld.nl