Simyo - Casa clean

...................bereik 2 Miljoen | views 497.000 | engagement 13.000

GPCM2018_Genomineerd-700x100.jpg

Achtergrond
Simyo is servicegericht en zet zich iedere dag weer in voor blije klanten. Een onderbelicht aspect van telefoongebruik is de hygiene ervan: omdat op telefoons ontzettend veel bacteriën zitten, helpt Simyo Nederland met de Phone Wash graag aan een schone telefoon. De Phone Wash maakt telefoons in een paar minuten bacterievrij. En daar wordt iedereen blij van.

Doelstelling
Het belangrijke, maar onderbelichte aspect van een schone telefoon onder de aandacht brengen bij de doelgroep van Simyo.

Speld-Concept
De Speld & Partners vertaalde het Phone Wash concept door naar aansprekende branded content en koos daarvoor het sociale domein: hygiëne en huisgenoten. In de video ontmoeten we Jeroen, die met zijn huisgenoten ‘Casa Clean’ probeert te runnen.

Resultaat
We bereikten met de video meer dan 796.000 millennials en deze werd 497.000 keer bekeken.