De Speld & Kakhiel voor Heineken

Heineken bestaat 150 jaar. Als trots Nederlands biermerk maakt het Heineken niet uit hoe je ze noemt, als het maar gezellig is. Dat is wat Heineken op haar doelgroep wil overbrengen. Dus schakelden ze De Speld en Kakhiel in om hierbij te helpen. Met het 150-jarige bestaan wil Heineken terug naar de connectie met Nederland, waar het allemaal begon. En zo spelen De Speld en Kakhiel in op de campagne van Heineken, waarin Heineken juist al haar (Nederlandse) bijnamen omarmt. Met 3 Speld-artikelen zoals ‘Jelle noemt zijn vriendin steevast Veronique maar heeft wel 30 bijnaampjes voor bier’ en een Kakhiel blogpost over ‘De 12 gezelligste bier-misverstanden van de afgelopen 150 jaar’ scoort de content als een gek.

Benieuwd wat we voor jouw merk kunnen doen?

Mail: partners@speld.nl 

Vorige
Vorige

De Definitieve Kerstcommercial wint een Lovie Award!

Volgende
Volgende

WE x De Speld