Moneyou - Word geen Gijs

...................bereik 2,2 Miljoen | views 918.000 | engagement 11.444

 
 
 
 

Achtergrond
Bij Moneyou staat de gebruiker centraal en daarom lanceerde zij haar nieuwe app: Moneyou Go. Ideaal voor mensen die dingen graag zelf willen regelen, of je nou wil sparen of spenden. Want als je zo graag alles zelf doet, waarom zou je zoiets belangrijks als je bankzaken dan uitbesteden?

Doelstelling
Moneyou Go introduceren onder millennials en bekendheid creëren voor Moneyou als een geschikt alternatief voor al je bankzaken.

Speld-concept
De Speld & Partners ontwierp een omvangrijke campagne met zowel branded als gesponsorde content, bestaande uit een themapagina met premium banners, advertorials, een video en snippets. Zo creëerde De Speld maximale awareness voor Moneyou op het Speldplatform. Het gezicht van de campagne is Gijs. Gijs hoeft niet zelf te praten, omdat zijn vrouw Irene dat voor hem doet. De boodschap: praten doe je toch ook liever zelf, dus waarom zou je je bankzaken dan willen uitbesteden?

Resultaat
De campagne heeft een bereik van maar liefst 2,2 miljoen en daarbij heeft de video 918.000 views. Met name door millennials werd in totaal 11.444 gedeeld, geliked en gereageerd.