innocent - super zijn is een koud kunstje

......................bereik 1,2 miljoen | views 756.000 | engagement 5.000

Achtergrond
innocent maakt smoothies van 100% fruit, en verder niets. Voor hun zomercampagne ‘super zijn is een koud kunstje’ blijkt dat je geen groots en meeslepend leven na hoeft te streven om je fantastisch te voelen.

Doelstelling
Bewustzijn creëren voor het feit dat je met weinig middelen iedere dag super kunt maken. Zo brengen we innocent tot uiting als de pure, super smoothie.

Speld-concept
De Speld & Partners ontwikkelde een minidocu voor de zomercampagne van innocent, bestaande uit een video en verschillende snippets. In de minidocu volgen we Tom, die ons een wijze les leert: heldendaden kunnen iedere dag plaatsvinden, de kleinste dingen kunnen er al voor zorgen dat je dag super wordt.

Resultaat
Al in de eerste week werden er 852.000 millennials bereikt. In totaal is de minidocu 756.000 keer bekeken, bereikten we 1,2 miljoen millennials en werd er 5.000 keer gedeeld, geliked en gereageerd.