innocent - super zijn is een koud kunstje

......................bereik 804.103 | views 712.000 | engagement 4.956

Opdracht
Innocent maakt smoothies van 100% fruit, en verder niets. Voor hun zomercampagne, super zijn is een koud kunstje, blijkt dat je geen groots en meeslepend leven na hoeft te streven om je fantastisch te voelen.

Doelstelling
Bewustzijn creëren voor het feit dat je iedere dag super kunt maken.

Idee
De Speld & Partners ontwikkelde een minidocu voor de zomercampagne van Innocent. Heldendaden kunnen iedere dag plaatsvinden. De kleinste dingen kunnen er al voor zorgen dat je dag super wordt.

Resultaat
In een maand werden er 804.000 millennials bereikt op Facebook en werd de minidocu 712.000 keer bekeken. In totaal werd er 4.956 keer gedeeld, geliked en gereageerd.In een week bereikten we 1,4 miljoen millennials en werd de video 575.000 keer bekeken. In totaal werd er 30.130 keer gedeeld, geliked en gereageerd.